Mapa de visions sobre l'educació inclusiva a l'etapa d'Educació Infantil
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2017-05Resumen
El present Treball de Final de Grau té com a propòsit indagar en la importància que tenen les famílies perquè una escola sigui inclusiva. Per tant, pretén analitzar la visió que tenen els diferents agents de la comunitat escolar en relació al grau de participació que les famílies tenen a l’escola, i viceversa. El treball consta de quatre apartats. Per una banda, la importància de l’educació; per altra, els fonaments teòrics sobre el que significa educació inclusiva; seguit del context general sobre l’escola, les famílies i l’alumne/a; i finalment la importància de les famílies per esdevenir una escola inclusiva.
This Final Project aims to investigate the importance of the families for an inclusive school. Therefore, it is necessary to analyse the vision of the context of the school community relation to the degree of participation that families have on the school and on the other way round The final dissertation has four main items. First of all, the importance of education; secondly, theorical sources about what fonts inclusive education means; thirdly, I explain the general context about the school, the families and the student; and finally the importance of families for an inclusive school.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
162 p.
Nota
Curs 2016-2017
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/