Anàlisi i observació dels espais dels serveis educatius de la ciutat de Pistoia i com aquests atenen a la diversitat
Other authors
Publication date
2017-05Abstract
Aquesta recerca d’investigació té com a objectiu analitzar i observar l’organització dels espais dels serveis educatius de la ciutat de Pistoia, amb el propòsit d’esbrinar com aquesta organització de l’ambient educatiu afavoreix a l’atenció a la diversitat i a la inclusió. Per aquest motiu, s’ha realitzat una fonamentació teòrica per tal de conèixer en profunditat el projecte educatiu i la concepció pedagògica dels serveis d’aquesta ciutat, així com les teories en relació a l’espai com a tercer educador. Seguidament, s’ha volgut relacionar el marc teòric amb una part pràctica basada en l’observació de tres serveis educatius (un Asilo Nido, una Scuola dell’Infanzia i una Area Bambini) juntament amb entrevistes que reflecteixen les aportacions de tres mestres expertes en l’àmbit educatiu d’aquests serveis, que van dels 0 als 6 anys.
This research aims to analyse and observe the organization of educational spaces and services in Pistoia', with the intention of verifying how this organization of the educational environment favours the attention to diversity and integration. For this reason, a theoretical framework has been created to find out, in depth, the educational project and the pedagogical conception of the services of this city, as well as the theories in relation to the space as the third educator. This study relates a theoretical frame to a field study based on the observation of three educational services (in a nursery, in a pre-school and in a children area) together with some interviews that reflect the contributions of three experts in the educational area of these services ranging from ages 0 – 6.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Equipaments escolars
Atenció a la diversitat
Educació inclusiva
Pages
98 p.
Note
Curs 2016-2017
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/