La globalització de la música a l'Educació Infantil
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2017-05Resumen
La música és un llenguatge universal que millora l’atenció, la motivació, la creativitat, la psicomotricitat, la memòria, l’estat anímic i, en conseqüència, l’aprenentatge. Tenint en compte els infinits avantatges que presenta, s’ha d’incloure en l’educació des d’etapes primerenques. La música està present en l’educació com a assignatura, però no està globalitzada. En aquesta recerca es presenta l’anàlisi de com la música ajuda en la motivació, l’atenció i l’aprenentatge dels infants en una classe d’educació infantil i, per tant, demostra que es pot globalitzar i no només utilitzar-la en classes puntuals.
Music is a universal language that enhances attention, motivation, creativity,motor skills, memory, mood and consequently, learning. Taking into consideration the huge advantages it provides, music should be included in education from early stages. It must be said that music is present in our educational system as a subject but not globally. This research offers an analisys of how music helps in motivation, attention and learning of little children in pre-school education. Therefore, it shows that music can be globalised and not only used in specific classes.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació i globalització
Música -- Ensenyament
Motivació en l'educació
Páginas
66 p.
Nota
Curs 2016-2017
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats