The role of both teachers and students in a Communicative Language Approach: a particular case in a polish primary school
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2017-05Resum
Aquest estudi té com a objectius principals analitzar el rol dels mestres i dels alumnes en un enfocament comunicatiu de la llengua i examinar les metodologies utilitzades pel docent al llarg del procés d’aprenentatge d’una segona llengua en l’Educació Primària. La recerca s’ha dut a terme en primer lloc, a través d'observacions de les classes d’anglès a “TAK School”, una escola de primària situada a Opole, Polònia. D'altra banda, tres qüestionaris s’han dut a terme per aclarir aspectes que no hagin quedat clars a partir de l'observació. Els tres qüestionaris s’han dut a terme amb tres docents d'anglès diferents, per veure les diferents perspectives, dinàmiques, estratègies i metodologies utilitzades per cadascuna d’elles. No obstant, la participació dels estudiants també ha estat molt important en aquest estudi, ja que han estat també protagonistes indiscutibles d'aquest projecte d'investigació.
This study has as its main objectives to analyse the role of the teachers/students within a communicative language approach and to examine the methodologies used by the teacher during the process of learning a second language in Primary Education. The research has been carried out firstly through observations of the English lessons at TAK School, a primary school located in Opole, Poland. Moreover, three questionnaires have been conducted to clarify aspects that were left unclear from the observation. The three questionnaires have been carried out with three different English teachers, to see different perspectives, dynamics, strategies and methodologies used by each of them. However, students’ participation have also been very important in this study since they have been also indisputably protagonists of this research project.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Llengua segona -- Adquisició
Aprenentatge
Pàgines
49 p.
Nota
Curs 2016-2017
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/