The Value of Drama in English Language Learning
Author
Other authors
Publication date
2017-05Abstract
El principal objectiu d’aquest treball és observar com les activitats dramàtiques tenen un paper important en l’aprenentatge d’una llengua estrangera, en concret l’Anglès. Per tal de dur a terme aquest projecte, a l’estudi tracto els temes de l’aprenentatge de la Llengua Anglesa, la Motivació, les Tècniques Dramàtiques i el Drama per promoure la motivació. Per aquest motiu, per tal d’analitzar-ho, he portat a terme una recerca experimental a l’Escola de Primària “Els Quatre Vents”, a través d’una sèrie d’activitats dramàtiques, amb els alumnes de cinquè. Així doncs, a partir dels resultats obtinguts dels exàmens i de l’entrevista final, he establert unes conclusions relaciones amb la importància del drama en l’aprenentatge de la llengua Anglesa.
The main goal of this project is to analyse how drama techniques play an important role in foreign language learning, especially in English. In order to carry out this research I present theoretical information about English Language Learning, Motivation, Drama Techniques and Drama to enhance motivation. For this reason, in order to analyse these topics, I carried out an experimental research action in a Primary School called “Els Quatre Vents”, through drama techniques with the fifth grade students. In order to assess them, I used a written test and a video about animal shadows. Moreover, through the results obtained from these tests and a feedback interview, I established some conclusions related to the value of Drama in English Language Learning.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
English
Keywords
Llengua segona -- Adquisició
Anglès -- Educació primària
Pages
169 p.
Note
Curs 2016-2017
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats