L’Atenció que reben els infants amb pèrdua auditiva en un centre d’agrupament de sords a l’etapa de cicle superior d’educació primària
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2017-05Resumen
Amb aquest estudi es pretén conèixer i analitzar com és l’atenció que reben infants amb pèrdua auditiva en un centre d’agrupament per a sords a l’etapa de Cicle Superior d’educació Primària. Aquesta recerca vol aprofundir en la realitat, des d’un paradigma interpretatiu, de quines són les barreres amb les que es troben els alumnes amb pèrdua auditiva i quines estratègies educatives i recursos didàctics, tecnològics i personals s’implementen per tal d’afavorir el seu desenvolupament i l’aprenentatge.
This study aims to describe and analyse the attention that deaf children receive in a specific primary school for deaf children (Centre d’Agrupament de Sords). This research wants to delve into the reality – from an interpretive paradigm– of the barriers that deaf students find in a primary school and which are the learning/teaching strategies and the educational, technological and human resources that are used in order to favour the development and learning of deaf children.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Infants sords -- Educació
Páginas
171 p.
Nota
Curs 2016-2017
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats