Anàlisi de l'ús, el coneixement i la formació en aprenentatge cooperatiu entre el professorat d'Educació Secundària Obligatòria d'Educació Física de Mollet del Vallès
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2017-06Resumen
El present estudi pretén analitzar el grau de formació, el grau de coneixement i la freqüència d’ús de l’aprenentatge cooperatiu entre el professorat de l’Educació Secundària Obligatòria d’Educació Física de Mollet del Vallès.
Els resultats de la investigació confirmen que aquest col·lectiu té una formació i un grau de coneixement molt baix en aprenentatge cooperatiu. També s’afirma que la freqüència d’ús d’aquesta estructura d’aprenentatge a les classes d’Educació Física és molt escassa. Aquests resultats obren la possibilitat que existeixi una imprecisió terminològica a l’hora de definir i/o entendre l’aprenentatge cooperatiu a causa de la poca formació i del poc coneixement que se’n té sobre ell.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Tutor/a: Josep Castillo Adrián
Lengua
Catalán
Palabras clave
Estratègies d'aprenentatge
Educació física
Professors d'educació secundària
Páginas
68 p.
Nota
Curs 2016-2017
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/