La inclusió dels nens i nenes amb diversitat funcional dins l’aula d’educació física: anàlisi de tres casos a l’escola Mossèn Cinto de Folgueroles
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2018-05-14Resum
Aquest treball es centra en una investigació sobre la inclusió dels alumnes amb
diversitat funcional de l'escola Mossèn Cinto de Folgueroles, dins l'àrea d'Educació
Física. Ens centrarem només en l'etapa de l'Educació Primària, i en tres casos
específics.
Per aquest motiu, primer de tot es du a terme una anàlisi de diferents autors i fonts que
ens donen a conèixer la diversitat funcional, l’Educació Inclusiva i sobretot l'Educació
Física Inclusiva. L’objectiu de la recerca és analitzar els aspectes d’inclusió dels nens
amb diversitat funcional dins l’àrea d’Educació Física, tenint en compte el mestre i els
companys de classe. Els instruments utilitzats per la recollida de dades són el diari de
camp i l’entrevista.
A la investigació s'observen tres casos i la relació que generen amb els seus
companys/es de classe i el mestre/a d’Educació Física. A més, s'elaboren entrevistes
als mestres d'Educació Física que s'han observat, per tal de poder establir lligams
entre la pràctica que desenvolupa a les sessions amb el que en pensa.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Educació física
Atenció a la diversitat -- Educació primària
Educació inclusiva
Pàgines
51 p.
Nota
Curs 2017-2018
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/