The use of technology in EFL classroms: advantages and disadvantages
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2018-05Resum
In the recent years, the use of new technologies in the English learning process is
increasing and there have been important changes in the way teachers teach and
students learn. The main goal of this project is to analyse the advantages and
disadvantages of using ICTs (Information and Communication Technologies) in EFL
(English as a Foreign Language). In order to carry out this research, I present an
extensive literature review for and against classrooms using technological tools in the
English learning. Moreover, I present the perceptions of teachers about the use of
technology in their classes. For this reason, through surveys, I have analyzed these
issues to determine the teachers' vision about ICT. The data obtained from the surveys
helped me to analyze and draw conclusions about the use of ICT in English learning in
Primary Education.
En els últims anys, l’ús de noves tecnologies en l’aprenentatge de l’anglès està
creixent i hi ha hagut canvis importants en la manera com els mestres ensenyen i com
els estudiants aprenen. L’objectiu principal d’aquest projecte és analitzar els beneficis i
els inconvenients de l’ús de les TIC (Tecnologies de la Informació i la Comunicació) en
EFL (English as a Foreign Language). Per dur a terme aquesta investigació, presento
informació teòrica a favor i en contra de l’ús d’eines tecnològiques en l’aprenentatge
de l’anglès. A més a més, presento les percepcions dels mestres davant l’ús de la
tecnologia en les seves classes. Per aquest motiu, a través d’enquestes, he analitzat
aquests temes per veure quina és la visió dels mestres enfront de les TIC. Les dades
obtingudes a partir de les enquestes m'han ajudat a analitzar i a obtenir conclusions
sobre l’ús de les TIC en l’aprenentatge de l’anglès a l’Educació Primària.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Llenguatge i llengües -- Ensenyament
Educació primària
Educació -- Efecte de les innovacions tecnològiques
Pàgines
59 p.
Nota
Curs 2017-2018
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats