Pla de comunicació : Viníric, un altre món
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2018-05Resum
Viníric és un nou concepte de vinoteca ubicat al bell mig del casc antic de la ciutat de Lleida. Una nova proposta de reformulació dels models de vinoteques establerts fins al moment a la capital de la província de Lleida, amb un concepte similar al que es pot trobar a grans capitals mundials i gastronòmiques com ho són Barcelona, París o Londres. Viníric es projecta com un espai gastronòmic vanguardista, jove, innovador i gourmet que ofereix als potencials consumidors tres línies de negoci diferenciades i integrades: la vinoteca, la botiga i la venda de packs experience personalitzats. Sota el claim “Viníric, un altre món” convergeixen l’elaboració del pla d’empresa i també la creació de la imatge de marca del projecte.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Comunicació en màrqueting
Màrqueting -- Planificació
Màrqueting industrial
Pàgines
72 p.
Nota
Curs 2017-2018
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Grau en ADE [5]
Drets
Tots els drets reservats