How can teachers enhance reading to english language learners
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2018-05Resumen
Language acquisition and literacy development can be achieved by reading.
Engaging young learners to learn English through stories provides them a
meaningful context, it is an enjoyable and fun way to learn the language, and it
has benefits in their emotional and behavioural learning. Therefore, this study
analyses how teachers enhance reading in English language learning in Preschool
Education. It was carried out in a Danish international school in Aarhus,
Denmark. The interpretative case study relies on naturalistic methods, in which
it is based on three different tools: interviews, observation (data will be gathered
by observing behaviour, characteristics of each child, and so on), and reviewing
existing documents and analysis of texts, such as the educational project or
different educational programmes. Through these methods I would be able to
recognise the methodology used to teach reading in Infant Education and to
discover how teachers enhance reading in English. The results of this study are
presented in this thesis.
L’adquisició del llenguatge i el desenvolupament de l’alfabetització es poden
aconseguir llegint. Involucrar els joves estudiants per aprendre anglès a través
de les històries els proporciona un context significatiu, és una forma divertida i
agradable d’aprendre la llengua i té beneficis en el seu aprenentatge tant
emocional com conductual. Per tant, aquest estudi analitza com els mestres
milloren la lectura en l’aprenentatge de la llengua a l’educació infantil. Es va dur
a terme en una escola internacional danesa a Aarhus, Dinamarca. Es tracta d’un
estudi de casos interpretatiu, que es basa en mètodes naturalistes, utilitzant tres
eines diferents: entrevistes, observació (es recopilen les dades observant el
comportament dels infants, les característiques de cada nen i nena, etc), i
revisant els documents existents i l’anàlisi de textos, com ara el projecte educatiu
o els diferents programes educatius. A través d’aquests mètodes es reconeix la
metodologia emprada per ensenyar la lectura als infants, i es descobreix com els mestres milloren la lectura en la llengua anglesa. Els resultats d’aquest estudi es
presenten en aquesta tesi.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Inglés
Palabras clave
Infants -- Llibres i lectura
Anglès -- Ensenyament
Educació infantil
Educació primària
Páginas
54 p.
Nota
Curs 2017-2018
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats