Autonomy in early childhood: a case study from an inquiry-based learning school
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2017-05Resumen
Many authors have supported autonomy in education. However, few studies
about this are done in early childhood and most of them refer to autonomy as
a free play or free choice. This research is a case study that aims to analyse
Helsinki International School, where autonomy is highly supported, in order to
know how teachers can enhance autonomy in class. The analysis will take
into account educational strategies, teacher-child interaction and classroom
structure and planning, what will be analysed through an observation chard
and a daily journal. The reality from the class will be contrasted with teacher’s
ideas and opinions from the school, which will be obtained through interviews.
Diversos autors han parlat de fomentar l’autonomia en l’educació. Tot i així, hi
ha pocs estudis sobre aquest tema realitzats a educació infantil i, la major
part d’aquests, parlen d’autonomia com a joc lliure o lliure elecció. Aquesta
recerca és un estudi de cas que té l’objectiu d’analitzar l’Escola Internacional
de Hèlsinki, la qual dóna gran suport a l’autonomia, per tal de saber com els
mestres poden augmentar-la a la classe. L’anàlisi tindrà en compte les
estratègies educatives, les interaccions entre mestre i alumne, l’estructura de
la classe i la seva preparació. Tot això serà analitzat a partir d’una taula
d’observació i un diari de camp. La realitat de la classe serà contrastada amb
les idees i opinions de les mestres de l’escola, obtingudes a partir
d’entrevistes.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Inglés
Palabras clave
Educació infantil
Autonomia de l'alumne
Páginas
82 p.
Nota
Curs 2016-2017
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats