Quin acompanyament educatiu pot ajudar a un infant amb necessitats educatives especials en la seva escolarització?
Author
Other authors
Publication date
2018-05-14Abstract
Aquesta investigació qualitativa s’ha dut a terme mitjançant un estudi de cas d’un infant amb necessitats educatives especials escolaritzat amb Suport Intensiu a l’Escolarització Inclusiva (SIEI) per tal d’identificar quin acompanyament educatiu pot ajudar-lo a afavorir la seva inclusió dins l’aula ordinària. Per fer-ho, s’ha dut a terme una observació directa de l’infant dins l’aula ordinària, així com de les estratègies i suports que s’utilitzen dins d’aquesta per atendre la diversitat. Els instruments de recollida de dades que s’han utilitzat durant el desenvolupament del treball han estat les entrevistes, les observacions i l’anàlisi dels documents del centre.
This qualitative research has been carried out by means of a case study of a child with special educational needs schooled with Intensive Support to Inclusive Education (SIEI) in order to identify what educational support can help to promote his inclusion in the ordinary classroom. To do this, a direct observation of the child has been carried out in the ordinary classroom, as well as the strategies and supports that are used within it to attend to diversity. The data collection tools that have been used during the development of the work have been the interviews, observations and analysis of the documents of the center.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Educació especial
Pages
69 p.
Note
Curs 2017-2018
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats