Oh Mon Coco: la revista digital que no sólo se lee
Visualitza/Obre
Altres autors/es
Data de publicació
2018Resum
Aquest document resulta de la realització d'un projecte basat en la
millora i el redisseny d’un producte de comunicació digital ja creat que exerceix
com a revista enfocada dins del sector de la moda i els influencers. Per
aconseguir-ho, en el projecte ‘Oh mon Coco’ es desenvolupen: uns objectius
previs, un marc teòric, una metodologia, un benchmarking, una anàlisi de
requisits, un disseny conceptual i formal, la conseqüent producció i, per últim, el
manteniment i les proves necessàries per tal d’arribar al progrés plantejat en la
revista. Desprès de la realització del projecte, s’ha pogut observar que les
estratègies de posicionament SEO, sumades a altres elements secundaris,
juguen un paper essencial a l’hora d’aconseguir optimitzar un web ja que, el
seguiment de les seves pautes, és la clau de l’èxit en qualsevol producte
digital.
This document results from the realization of a project based on the
improvement and redesign of an already created product that acts as a
magazine focused on the fashion and influencers sector. In order to achieve
it, 'Oh mon Coco' project develops: prior objectives, a theoretical framework, a
methodology, a benchmarking, an analysis of requirements, a conceptual and
formal design, the consequent production and, finally, the maintenance and the
necessary tests in order to reach to the progress made in the magazine. After
finalizing the project, it has been observed that SEO positioning strategies,
coupled with other secondary elements, play an essential role in the
optimization of a web because, following its guidelines, assures success in any
digital product.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Revistes electròniques
Moda
Pàgines
125 p.
Nota
Curs 2017-2018
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
- Grau en Periodisme [75]
Drets
Tots els drets reservats