Com un treball per intel·ligències múltiples repercuteix a la motivació dels alumnes i de les alumnes a l’aula?
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2018-05-14Resum
L’educació que assegura la presència, la participació i el progrés de tots els alumnes1 a l’aula
ordinària, utilitza l’estratègia de treball en equips cooperatius com a metodologia
d’ensenyament-aprenentatge i comprèn les intel·ligències múltiples humanes i les potencia al
mateix nivell, influencia positivament a la motivació de tots els alumnes davant el seu procés
d’aprenentatge a l’escola.
El treball, a través de la teorització envers la concepció de l’educació inclusiva, de l’estratègia
d’aprenentatge cooperatiu i de la Teoria de les Intel·ligències Múltiples, pretén respondre,
focalitzant l’estudi de recerca en un context determinat i uns participants específics, la hipòtesi
plantejada. Per tal d’aconseguir-ho, es dissenya i es desenvolupa, en una aula en concret
d’escola, una intervenció didàctica basant-se en aquesta nova manera d’entendre l’educació.
Education that ensures all of the students’ attendance, participation and progress in an ordinary
classroom, uses cooperative teamwork strategies as a learning-teaching method and comprises
multiple human intelligences and powers them to a same level, thus positively influencing all of
the students’ motivation upon their learning process at school.
This essay, through the theorisation towards the conception of inclusive education, strategies of
cooperative learning and the Theory of Multiple Intelligences, tries to answer, with its research
environment focusing on a determined context and specific partakers, the suggested
hypothesis. In order to reach this goal/In order to do so, a didactic intervention, based on this
new way of understanding education has been designed and developed in a school classroom.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Educació inclusiva
Aprenentatge -- Treball en equip
Intel·ligències múltiples
Pàgines
53 p.
Nota
Curs 2017-2018
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats