La motivació en l'aprenentatge de llengües a l'escola: relació entre motivació, percepció d'ús d'estratègies de motivació a l'aula i resultats en anglès i castellà. Estudi de cas.
Author
Other authors
Publication date
2018-09-19Abstract
Aquest estudi presenta un proposta d’investigació amb l’objectiu d’establir relacions
entre la motivació, la percepció d’ús d’estratègies de motivació a l’aula i els resultats
d’alumnes de 6è en l’aprenentatge del castellà i de l’anglès. Els models teòrics
apunten que la motivació és un element clau per a l’aprenentatge d’una llengua i que
els mestres són un factor important que incideix en la motivació dels alumnes. Els
participants són 50 alumnes i dos mestres d’una escola de Taradell (Osona). Com a
unitat d’anàlisi s’agafa tant els grups-classe per separat com el total d'alumnes de 6è
junts en funció del que es vol analitzar. Les dades es recullen amb qüestionaris i
entrevistes i els resultats s’analitzen quantitativament i qualitativament.
The present study is a research aiming to stablish relationships between motivation,
the perception of motivational strategy use in class and 6th grade students’
achievements in English and Spanish. Theoretical models highlight that motivation is a
key apsect when learning a language, and that teachers are an important factor that
enhances students’ motivation. The participants of the research are 50 students and
two teachers from a school in Taradell (Osona). The unit of analisys is both the two
groups and the whole of the sample. Data has been collected using questionaires and
interviews, and it has been analized quantitatively and qualitatively.
Document Type
Master's final project
Document version
Director/a: Anna Vallbona i Núria Medina
Language
Catalan
Keywords
Motivació en l'educació
Llenguatge i llengües -- Ensenyament
Pages
156 p.
Note
Curs 2017-2018
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/