Física: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2018ISBN
9788409058907
Resum
La guia per a la incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària
de física que presenta Encina Calvo Iglesias, professora de la Universitat de
Santiago de Compostel·la (USC), ofereix orientacions i recomanacions per a eludir
els biaixos de gènere en qualsevol dels elements entorn dels quals dissenyem
la docència en les aules universitàries (currículum formal i informal). La proposta
és singular perquè s’adreça a una àrea i un context (acadèmic i professional) en
què, d’una banda, la presència de les dones és reduïda (entorns masculinitzats) i,
d’una altra, els continguts curriculars –formals–, almenys a priori, no conviden a
pensar que la física pot impartir-se amb perspectiva de gènere.
Tipus de document
Informe
Llengua
Català
Paraules clau
Igualtat entre els sexes
Universitats -- Personal
Física
Pàgines
40 p.
Publicat per
Xarxa Vives d'Universitats
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/es/