Física: guies per a una docència universitària amb perspectiva de gènere
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2018ISBN
9788409058907
Resum
La guia per a la incorporació de la perspectiva de gènere en la docència universitària
de física que presenta Encina Calvo Iglesias, professora de la Universitat de
Santiago de Compostel·la (USC), ofereix orientacions i recomanacions per a eludir
els biaixos de gènere en qualsevol dels elements entorn dels quals dissenyem
la docència en les aules universitàries (currículum formal i informal). La proposta
és singular perquè s’adreça a una àrea i un context (acadèmic i professional) en
què, d’una banda, la presència de les dones és reduïda (entorns masculinitzats) i,
d’una altra, els continguts curriculars –formals–, almenys a priori, no conviden a
pensar que la física pot impartir-se amb perspectiva de gènere.
Tipus de document
Informe
Llengua
Català
Paraules clau
Pàgines
40 p.
Publicat per
Xarxa Vives d'Universitats
Citació recomanada
Aquesta citació s'ha generat automàticament.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/es/

