L'ús de xarxes de coneixement en el treball per projectes
Author
Other authors
Publication date
2019Abstract
Aquest treball és fruit de la reftexió en el si d'un grup de mestres de l'escola sobre elements essencials de la nostra practica educativa. A la pregunta de 'Qué hem de fer per qué els nostres alumnes aprenguin millor?" ens porta a termes com: construir i compartir aprenentatge i significats, contextualitzar l'aprenentatge en marcs amplis d'acció, aprendre a pensar, aprendre a aprendre, ... Sobre aquests termes hem anat construint la nostra escola en un procés de reflexió i acció, el mateix procés que ha guiat al nostre grup de treball pera la millora que ens ha permès analitzar l'ús que en fan els i les mestres de l'escola de les xarxes de coneixement i de les bases que sustenten aquest ús com a eina per aprendre a aprendre per a la construcció de significats, en la nostra manera d'entendre com aprenen les persones, en la nostra idea del què vol dir ensenyar i aprendre i que es basa en el treball per projectes.
Document Type
Master's final project
Language
Catalan
Keywords
Professors -- Avaluació
Aprenentatge
Pages
18 p.
Note
Curs 2018-2019
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/