Repensem els racons: propostes motivadores, inclusives i competencials per a l’aprenentatge de la llengua
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019Resumen
Aquest article parteix de la reflexió i l’anàlisi de com portem a terme els racons de llengua de cicle inicial a l’escola Ametllers. El procés de reflexió neix de la inquietud de poder oferir als alumnes un bon acompanyament en el camí que fan en l’aprenentatge de la lectura i l’escriptura, ja que tal i com treballàvem fins al moment la llengua en aquesta etapa (treball més sistemàtic, propostes poc atractives, etc.) molts nens i nenes es frustraven, tendien a perdre l’interès i presentaven moltes dificultats, fet pel qual havien de rebre atenció de la mestra d’educació especial. És per aquest motiu que hem volgut posar la mirada en replantejar els racons, analitzant les propostes d’aprenentatge que els oferíem fins ara, fent-les molt més motivadores, funcionals, seqüenciades per nivell i sobretot competencials.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Versión del documento
Director/a: Llorenç Comajoan
Lengua
Catalán
Palabras clave
Llenguatge i llengües -- Ensenyament
Professors -- Avaluació
Páginas
17 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/