Aplicació i organització dels racons a primària: una nova proposta metodològica a l’aula
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2019Resum
En aquest article s’intenta recollir l’evolució seguida per tal d’aplicar a primària una
metodologia de treball per racons d’aprenentatge a la ZER Baix Berguedà i més
concretament a l’Escola d’Olvan.
Es mostra l’inici del plantejament metodològic, evolució i canvis del primer curs
d’aplicació fins les reflexions, millores i preocupacions sorgides durant aquest procés
d’innovació, organització, creació i millora dels espais de racons. Afavorint la creació
d’una nova metodologia d’aprenentatge en l’etapa primària de l’escola.
Per tal de recollir evidències de les millores que s’han portat a terme en
l’organització i l’avaluació des d’una perspectiva competencial s’ha seguit un procés
d’investigació de la nova metodologia i aplicació en el centre per tal de crear una línia
pedagògica de centre que fomenti el desenvolupament integral de l’alumnat
adequant-nos al seu ritme d’aprenentatge.
Tipus de document
Treball fi de màster
Llengua
Català
Paraules clau
Professors -- Avaluació
Ensenyament -- Metodologia
Pàgines
17 p.
Nota
Curs 2018-2019
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/