L’Olivar, aprendre a través de la investigació. Més enllà d’una recepta didàctica
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2019Resum
L’article ens mostra la voluntat de canvi d’una escola, l’Olivar. L'interès d’un equip de treball
per adaptar-se a la societat i traslladar l’aprenentatge fora de les aules. La introducció del
treball per projectes d’investigació en la dinàmica del centre. El document ens fa reflexionar
d’un procés de canvi executat per un col·lectiu de mestres compromesos amb l’educació
actual. El pla de treball portat a terme, explicat en l’article, consta de cinc fases; anàlisi i
negociació de la demanda, registre i anàlisi de les pràctiques, disseny de les millores,
desenvolupament i seguiment i avaluació del procés i decisions sobre la continuïtat.
L’article està estructurat de la següent manera; un apartat on s’explica el context escolar i la
filosofia de centre, seguit per la definició de l’aprenentatge que s’ajusta als principis de
l’escola, la fonamentació teòrica relacionada amb els projectes d’investigació i finalment
l’explicació de les fases del pla de treball portat a terme i les conclusions.
Tipus de document
Treball fi de màster
Llengua
Català
Pàgines
19 p.
Nota
Curs 2018-2019
Citació recomanada
Aquesta citació s'ha generat automàticament.
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/es/

