La millora de l’avaluació competencial (autoavaluació i coavaluació) en els projectes de coneixement del medi a dos cursos de Primària (1r i 4t)
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019Resumen
La finalitat d’aquest article és donar a conèixer la implementació d’un projecte de millora, a l’Escola Bellpuig de St. Julià de Vilatorta, mitjançant una sèrie de fases enteses com a etapes compreses en el procés de resolució de problemes i construcció de millores. En el context educatiu en el que ens trobem podem apreciar incertesa, debat pedagògic i certes mancances d’avaluació dins de diferents pràctiques educatives que es porten a terme. Aquesta carència esdevé necessitat real, compartida i totalment necessària per a poder-ne desenvolupar un projecte de millora i així donar resposta a la necessitat d’aconseguir una línia d’escola per avaluar, de forma competencial i significativa, l’aprenentatge basat en projectes i l’aprenentatge cooperatiu dins d’aquests. Canviant així aquesta avaluació, no només perquè esdevingui més competencial (aprenentatges transferibles, significatius, funcionals, productius,..) sinó que també permetin la millora en motivació, participació activa i per tant, poder-ne aprendre més i millor.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació primària
Professors -- Avaluació
Aprenentatge per descobriment
Páginas
24 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats