D’una aula a un espai generador de benestar i aprenentatge. Relat d’un procés de millora
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2019Resum
Aquest article té com a objectiu reflectir el procés de millora d’una aula d’infantil com a prova
pilot per a veure quin impacte té l’espai envers el comportament, el benestar i els
aprenentatges dels infants més petits i, alhora, per adaptar-lo a les noves metodologies de
treball que s’estan implementant a l’escola (ambients d’aprenentatge, racons i projectes).
L’article s’estructura en les cinc fases de desenvolupament d’un pla de millora dissenyades
per Lago, Onrubia i Huguet et al. (2012) i parteix de la necessitat del centre de la millora
dels espais per a convertir-los en ambients d’aprenentatge.
L’article descriu el procés viscut per un equip de mestres que a partir de la lectura i l’anàlisi
de la recerca i la documentació dels experts en la matèria, es replanteja no només els
espais escolars, sinó també la mirada vers els infants i les seves necessitats
Tipus de document
Treball fi de màster
Llengua
Català
Paraules clau
Educació infantil
Professors -- Avaluació
Pàgines
20 p.
Nota
Curs 2018-2019
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats