Pla personal d'avaluació
Author
Other authors
Publication date
2019Abstract
L’article que es presenta a continuació té una doble finalitat: per una banda, descriure el procés d’un
pla de millora en l’àmbit de l’avaluació, i més concretament de l’autoregulació, a partir de l’ús d’un
instrument participatiu que té per nom "Pla personal d’avaluació" i, per una altra banda, aprofundir en
la reflexió i anàlisi del rol de l’alumne i del mestre i les interaccions que s’estableixen entre ells
durant la implementació d’aquest instrument.
L’article conté el relat de les cinc fases de desenvolupament d’un pla de millora dissenyades per
Lago, Onrubia i Huguet et al. (2012). Partint de la necessitat de millorar els processos avaluatius que
es duen a terme a l’escola, aprofundint en la visió d’experts sobre aquesta temàtica concreta,
analitzant les pràctiques educatives relacionades amb l’avaluació que es desenvolupen actualment a
l’escola, definint els nostres objectius de millora a partir de les mancances més destacables,
dissenyant l’instrument i la guia d’implementació d’aquest, posant en pràctica l’instrument i tots els
acords concretats anteriorment i avaluant les millores implementades per poder valorar l’abast dels
resultats, l’impacte d’aquests resultats i el grau de satisfacció dels agents involucrats i així poder
reajustar les millores de cara al futur.
Document Type
Master's final project
Language
Catalan
Keywords
Professors -- Avaluació
Pages
23 p.
Note
Curs 2018-2019
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats