Ambients d’aprenentatge global i avaluació. Estudi de cas.
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019Resumen
La introducció d’innovacions educatives pressuposa transformar idees i desenvolupar noves pràctiques, i alhora implica una posterior revisió d’aquestes per emprendre accions de continuïtat i de millora. L’avaluació és un procés de recollida de dades, anàlisi i presa de decisions. Aquest article té com a objectiu realitzar un estudi avaluatiu sobre els ambients d’aprenentatge global que es porten a terme en un centre públic d’educació infantil i primària. És a dir, desenvolupar una investigació-acció mitjançant el mètode d’investigació qualitativa d’estudi de cas, en relació a aquests espais d’aprenentatge i a l’avaluació que s’hi realitza. El procés de diagnosi compta amb la participació dels diferents components de la comunitat educativa: alumnes, docents, i famílies, i amb l’acompanyament de l’Equip d’Assessorament Psicopedagògic comarcal. Les dades aportades sobre l’avaluació indiquen l’existència d’objectius que requereixen planificació diversa. Com a resultat de l’anàlisi de les dades s’exposen unes perspectives de futur en relació a la millora de la metodologia i de l’avaluació, tenint en compte que el procés de millora necessita de la col·laboració i de la implicació dels protagonistes del projecte.
Paraules
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Lengua
Catalán
Palabras clave
Ensenyament -- Innovacions
Investigació qualitativa
Páginas
22 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats