Les biblioteques d’aula una eina pedagògica a l’educació infantil
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2019Resum
Partint del significat de la lectura a l’educació infantil i el sentit d’una biblioteca dins les aules d’aquests nivells l’article ens mostra el disseny d’una intervenció pedagògica en un centre educatiu i l’inici de la seva implementació. L’objectiu principal és el de demostrar que la biblioteca d’aula és un eina pedagògica substancial tant per l’aspecte potenciador de l’aprenentatge com pel foment del gust per la lectura, entenent aquesta com a una de les principals bases de l’aprenentatge.
Tipus de document
Treball fi de màster
Llengua
Català
Paraules clau
Biblioteques escolars
Educació infantil
Literatura infantil
Lectura, Gust per la
Pàgines
26 p.
Nota
Curs 2018-2019
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats