La comunicació corporativa a les entitats del Tercer Sector de la Catalunya Central (2015-2018): Rutines, estructures i mitjans de proximitat
Author
Publication date
2018-12-20Abstract
Aquesta tesi doctoral analitza el funcionament de les estructures comunicatives de les organitzacions que treballen per a la millora de la qualitat de vida de les persones amb discapacitat física, psíquica i/o intel·lectual a les capitals de comarca de la Catalunya Central. Per fer-ho, es parteix d’una mostra tipològica d’entitats (Fundació AMPANS, Associació Sant Tomàs, Fundació Privada Àuria, Associació Pro-Minusvàlids de Solsona i Comarca, i Associació Pro-Disminuïts Psíquics del Berguedà) a les quals s’aplica l’observació no participant, una entrevista semiestructurada a les seves responsables de comunicació i s’analitzen les seves webs a partir dels criteris del Manual i guia d’autoavaluació sobre transparència i qualitat de la informació de les entitats sense ànim de lucre (Molina, 2014). Paral·lelament, s’aborda la relació entre els gabinets de comunicació de les entitats analitzades i els mitjans de comunicació de referència de les seves comarques (Regió7, El 9 Nou, Ràdio Igualada, Nació Solsona i Televisió del Berguedà).
This doctoral thesis analyses the communication structures of organizations that work for the improvement of quality of life of people with physical, mental or intellectual disabilities in the county towns of Central Catalonia. In order to do so, non-participant observation and semi-structured interviews to communications officers were conducted in a sample of organizations (Fundació AMPANS, Associació Sant Tomàs, Fundació Privada Àuria, Associació Pro-Minusvàlids de Solsona i Comarca, i Associació Pro-Disminuïts Psíquics del Berguedà). Furthermore, these organizations' websites were analysed following the guidelines on transparency and information quality for non-profit organizations (Molina, 2014). The relationship between the communication departments of the aforementioned organizations and their region's mass media (Regió7, El 9 Nou, Ràdio Igualada, Nació Solsona i Televisió del Berguedà) was also analysed.
Document Type
Thesis
Language
Catalan
Keywords
Comunicació corporativa
Entitats sense ànim de lucre
Catalunya Central
Associacions, institucions, etc.
Comunicació
Pages
336 p.
Note
Programa de Doctorat : Traducció, gènere i estudis culturals
This item appears in the following Collection(s)
- Tesis doctorals [286]
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es/