Dues visions sobre la transició de primària a ESO segons els alumnes i exalumnes del Roure Gros
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019-05-17Resumen
Aquest estudi busca descobrir una doble visió de la transició de la primària a la
secundària, tractada des d’un punt de vista emocional. Per una banda, s’analitzen
cinc casos concrets d’alumnes que estan cursant sisè de primària, als quals se’ls
demana quines emocions els desperta la transició a la secundària. I per altra
banda, cinc casos d’exalumnes de la mateixa escola, que ara cursen tercer d’ESO,
als quals se’ls demana, des d’un punt de vista emocional, com han viscut la seva
transició a la secundària. La peculiaritat d’aquest estudi és que tots els alumnes
que en formen part han començat les seves relacions educatives a la mateixa
escola, destacada per un projecte singular. Per tant, l’estudi busca conèixer
l’adaptació dels estudiants participants a l’educació més rutinària i sistemàtica
que es pot dur a terme a qualsevol institut de Catalunya.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Páginas
93 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca