Matemàtiques i art: un aprenentatge creatiu
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2019Resumen
Aquest article descriu la seqüència i posada en pràctica del disseny d’un Pla de millora a Les Escoles de Gurb. Després d’analitzar les necessitats del centre i de recollir evidències que fonamentin la innovació, es valoren les matemàtiques com l’àrea que centrarà el nostre treball. A partir d’aquí s’inicia un procés que es concreta en les pràctiques i l’elaboració del TFM (Treball de Final de Màster).
El desenvolupament d’aquest procés de millora s’ha basat en les cinc fases que Lago, Onrubia & Huguet (2012) descriuen. Durant aquest curs s’ha pogut implementar les dues primeres fases i s’ha iniciat la tercera amb l’objectiu de continuar amb el projecte el curs vinent. Aquesta petita innovació pretén ser la primera d’una sèrie d’actuacions que ens ajudaran a canviar la cultura de centre introduint millores a la pràctica de l’aula.
Tipo de documento
Trabajo fin de máster
Lengua
Catalán
Palabras clave
Matemàtica -- Ensenyament
Páginas
23 p.
Nota
Curs 2018-2019
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats