Anàlisi de l'oferta educativa per infants amb necessitats específiques de suport educatiu
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2019-05-17Resum
L’educació inclusiva és un dels reptes de futur del sistema educatiu català vigent. El
Decret 150/2017 sobre l'atenció educativa a l'alumnat en el marc d'un sistema educatiu
inclusiu és una gran evidència de la direcció i /o visió de l’educació. Però, els centres
educatius poden regir-se i donar resposta als criteris que la legalitat determina? La
investigació portada a terme tracta sobre l’oferta educativa de 5 centres de la comarca
d’Osona que tenen per als infants amb necessitats específiques de suport educatiu.
Les respostes obtingudes a les enquestes i la fomentació teòrica dels documents
legals han permès elaborar una anàlisi ric en aspectes qualitatius i quantitatius que
han portat a concloure que la realitat de les escoles s’allunya d’allò que els documents
decreten però que totes elles treballen per garantir una atenció integral a tots els
alumnes.
Inclusive education is one of the future challenges of the current Catalan education
system. Decree 150/2017 on educational attention to pupils in the framework of an
inclusive education system is a great evidence of the direction and vision of education.
But can educational centers be governed by and respond to the criteria determined by
law? The research carried out deals with the educational offer of 5 schools in the
county of Osona that have its for children with specific educational support needs. The
answers obtained to the questions and the theoretical promotion of the legal
documents have allowed us to elaborate an analysis of the quality and quantity aspects
that have led to the conclusion that the reality of the schools moves away of that the
documents decree but, all of them work to guarantee an integral education attention to
all the students.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Educació inclusiva
Escoles -- Catalunya -- Osona
Pàgines
138 p.
Nota
Curs 2018-2019
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats