Educació inclusiva: un cas d'Autisme a les aules
Author
Other authors
Publication date
2019-05Abstract
Aquest treball se centra en l'estudi del cas específic d'un infant diagnosticat amb Trastorn de l'Espectre Autista que cursa l'etapa d'Educació Primària.
Per començar s'ha fet una recerca teòrica en la qual hem analitzat diversos autors i fonts que parlen sobre els conceptes de necessitats educatives especials, d'inclusió i del fet d'atendre a la diversitat, per acabar especificant i coneixent els trets més rellevants sobre l'autisme. A continuació, ens centrem a concretar i a conèixer un cas d'autisme.
No obstant això, com a objectiu principal s'ha dissenyat una proposta educativa que té en compte les característiques i les necessitats educatives d'aquest infant, per treballar i intervenir en les principals àrees afectades, contribuint així a millorar la seva inclusió dins l'aula.
This project is based on the study of the specific case of a Primary Education child diagnosed with Autism Spectrum Disorder.
First, we have done an analysis of different authors and sources that talk about concepts like special educational needs, the inclusive education and the fact of attending to diversity, and finally, we have specified the most important traits of autism. Then we focus on specifying and studying a case of autism.
However, the main objective has designed an educational proposal that takes account the characteristics and special educational needs of this child, to work and intervene in the main affected areas, thereby helping to improve their inclusion in the classroom.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Autisme
Pages
72 p.
Note
Curs 2018-2019
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats