Nova Barreta Energètica Red Bull
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2019-05Resum
2. Motivacions i justificacions
Les motivacions que tinc per a realitzar el meu Treball de Final de Grau són el repte que suposa crear un producte nou que actualment no existeix.
Vull crear un producte alimentari de la marca Red Bull, que actualment no té aquesta marca, una barreta energètica.
Veig una bona oportunitat tenint en compte com és de reconeguda aquesta marca dins del mercat dels suplements alimentaris i espero poder aconseguir l’èxit en aquest mercat.
3. Objectius
Els objectius que tinc en aquest treball, és la creació d’un producte alimentari i la realització de tota la campanya de comunicació d’aquest producte. Red Bull actualment només té l’aliment líquid que tothom coneix, i el meu objectiu és crear un aliment sòlid, una barreta energètica de la marca Red Bull.
D’aquesta manera, el consumidor tindria dos opcions a l’hora de comprar, depenent dels seus gustos o del moment, podrien escollir entre els dos productes de la marca, això sí, tots dos estarien composats amb els mateixos components.
6
4. Metodologia
La metodologia utilitzada al llarg del treball, estarà basada en una recerca inicial sobre el mercat dels productes energètics i el seu consum, seguit de quines són les marques de barretes energètiques més “importants” actualment, per saber diferenciar la competència directa de la indirecta. També conèixer quins són els factors econòmics, cultural, tecnològics, mediambientals... sobre aquest aliment.
Un cop s’hagi finalitzat l’anàlisi inicial, es definirà el producte i a quin públic s’haurà d’adreçar. Seguidament amb l’ajuda d’un qüestionari, se sabrà quins són els gustos dels consumidors i podrem iniciar la creació de la marca i el pla de comunicació.
Finalitzant d’aquesta manera amb un “timing”, uns pressupostos i unes conclusions.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Aliments -- Màrqueting
Productes nous -- Màrqueting
Pàgines
83 p.
Nota
Curs 2018-2019
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats