Campanya de rellençament de l'aplicació Auguria
Altres autors/es
Data de publicació
2019-05Resum
Auguria és un jove negoci que es basa en una aplicació mòbil que posa en contacte a professionals de l’endevinació amb els
usuaris. Ofereix la possibilitat de cercar els professionals esotèrics ideals d’una manera ràpida còmoda i amb la possibilitat de filtrar
per a diferents característiques com: especialitats, preu… a més d’ordenar-los segons la valoració, popularitat o preu. Aquesta també
permet el contacte usuari-professional mitjançant tres vies: xat, telèfon o videoconferència.
L’aplicació es va llançar al mercat el 27 de març del 2018 de la mà d’Abalit Technologies, S.L. Amb menys d’un any consta amb més
de 1.000 baixades. Les valoracions dels usuaris són majoritàriament positives assolint una puntuació de 4.1 estrelles sobre 5.
La marca compta amb una imatge professional i moderna tant pels professionals com els usuaris. Auguria compta amb un doble
posicionament: Per una banda es dirigeix als professionals com el millor canal per aconseguir nous clients i l’eina més útil per a
desenvolupar les seves consultes. I per l’altra, es dirigeix als usuaris com la plataforma més moderna, segura i eficaç on poder
cercar els millors professionals independents de l’esoterisme i vidència mitjançant la qual podran formar part d’una comunitat virtual
en la qual seran acompanyats al llarg de la vida.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Endevinament -- Màrqueting
Aplicacions mòbils
Pàgines
378 p.
Nota
Curs 2018-2019
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats