Campanya de comunicació de Gin Nut
Other authors
Publication date
2020-05Abstract
La campanya que realitzarem es basarà en els pilars bàsics de comunicació de
la marca; missió, visió i valors. En aquest cas, farem servir Nut com a
referència perquè és una empresa jove en el mercat i fins ara no ha fet cap
campanya de comunicació, ni té un concepte clar per fonamentar la seva
imatge i en conseqüència, focalitzar l’activitat empresarial amb èxit.
Fins ara, el que comuniquen amb la web a partir de les imatges és un
posicionament premium, que cuida els detalls i ofereix diferents sabors creats
per persones reconegudes en el sector de la gastronomia.
Per tant, és una clara oportunitat per poder aportar tots els coneixements
adquirits en el grau de Publicitat i Relacions Públiques i començar la
comunicació des de 0, ja que no hem disposat de la informació en qüestió de
part de la marca.
Ens basarem en el que inspira la web, en els seus productes i en el sector de la
ginebra, per crear els pilars bàsics de Nut, dins l’estratègia. També, a partir de
la importància que li donen al valor de la proximitat, les característiques del
producte, els pocs establiments (botigues especialitzades) on es ven i les
col·laboracions; és coherent que la campanya inicial sigui a nivell autonòmic.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Construcció de marca (Màrqueting)
Publicitat -- Begudes alcohòliques
Pages
308 p.
Note
Curs 2019-2020
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats