Anàlisi de com dos docents conceben i posen en pràctica l'ensenyament de les Ciències a l'Educació Primària
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2020Resumen
Aquesta recerca es centra en l’anàlisi de les concepcions que tenen dos docents de l’ensenyament de les ciències i la seva posada en pràctica. Les dades s’han obtingut mitjançant una entrevista i una observació, estudiant cada docent com un cas individual. La finalitat és definir quin model didàctic recolzen i comprendre la vinculació entre les concepcions i la seva posada en pràctica. Juntament amb aquesta, s’estudien les dificultats o impediments que intervenen quan ensenyen ciències. Finalment, cal destacar com a aportació del treball, la pluralitat de models didàctics que sustenta un mateix docent.
This research is focused to understand how two teachers at primary school teach science. The data was obtained using an interview and an observation, analysing each teacher as an individual case. The principal aim is to describe the didactic model that they follow and to comprehend the conception of the teachers and its correlation with their acts when they teach science. Also, which difficulties they have when they teach this subject. Finally, it is interested to emphasises that we can identify that both use different aspects of different didactic models.
Key words: teaching, science, didactic models, difficulties.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Ciència -- Educació primària
Pràctiques pedagògiques
Mestres -- Actituds
Páginas
112 p.
Nota
Curs 2019-2020
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepto si se señala otra cosa, la licencia del ítem se describe como https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca