Anàlisi de tres contes inclusius
Author
Other authors
Publication date
2020-05-15Abstract
El següent treball exposa l’anàlisi de tres contes inclusius i la importància que el professorat proporciona a aquesta tipologia de lectures. Primerament, en l’anàlisi de contes s’han elaborat unes fitxes d’anàlisi, dividides en les il·lustracions, l’estructura i el vocabulari, per tal d’observar quines són les característiques més comunes que tenen els tres contes. Tanmateix, s’ha passat un qüestionari a deu mestres. Aquest ha proporcionat informació sobre què en pensen, si els utilitzen i el seu grau de satisfacció. Finalment, en els resultats s’han pogut establir un seguit de possibles criteris sobre les característiques que segueixen els contes inclusius.
The following work exposes the analysis of three inclusive tales and the importance that teachers provide at this typology of readings. First, an analysis gird has been created to analyze illustrations, structure of the tales and vocabulary, in order to observe which the common characteristics of the three tales are. Furthermore a questionnaire has been elaborated for ten primary teachers. This has provided us information on what they think, if they use them in class and their rank of indulgence. Finally, results have shown a series of possible common criteria and characteristics of inclusive tales.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Educació inclusiva
Contes
Pages
92 p.
Note
Curs 2019-2020
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats