How do we teach English focusing on character development in storytelling through art?
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2020-05Resum
The present work aims to make visible art as a tool for awakening and conducting any kind of learning. In this case, to promote the understanding of a second language (English) in the early childhood education (3-6 years old). For this reason, two types of language are used: 1) Expressive language through the creation of a product, in other words: artwork and, 2) Oral language introduced by a story and, therefore, this study introduces the literature: the art of words. These artistic languages will work together during the practical intervention to bring English closer to the children through the narration of the story. Then, thanks to the artistic productions one of the characters in the story, it will be able to observe the degree of understanding of the language while they show their mental interpretations, as the description of the character only mentions a few characteristics, thus leaving the door open to the imagination. In this way, the child participates in the construction of the character and, consequently, of the story.
El present treball pretén fer visible l’art com una eina per despertar i conduir qualsevol mena d’aprenentatge. En aquest cas, per fomentar la comprensió d’una segona llengua (l’anglès) a l’etapa d’educació infantil (3-6 anys). Per aquest motiu, s’utilitzen dos tipus de llenguatges: 1) el llenguatge expressiu a través de la creació d’un producte, és a dir, l’art-work i, 2) el llenguatge oral introduït per un conte i, per tant, introdueixo la literatura: l’art de les paraules. Aquests llenguatges artístics treballaran conjuntament durant la intervenció pràctica per apropar l’anglès als infants mitjançant la narració del conte. Posteriorment, gràcies a les seves produccions artístiques d’un dels personatges de la història podré observar el grau de comprensió de la llengua alhora que em mostraran les seves interpretacions mentals, ja que la descripció del personatge només menciona unes característiques deixant així la porta oberta a la imaginació. D’aquesta manera, l’infant és partícip en la construcció del personatge i, en conseqüència, de la història.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Llengua segona -- Adquisició
Art infantil -- Educació infantil
Anglès en l'ensenyament
Pàgines
78 p.
Nota
Curs 2019-2020
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats