Improving pronunciation on primary education through CLIL methodology: teacher's perception
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2020-05Resumen
This research is a reflection about CLIL methodology. It is focused on the use of this methodology to improve pronunciation skills, and, more specifically, how it is perceived by teachers. The objectives of this research are to know basic pronunciation skills, to find out CLIL methodology, to be conscious of teachers’ opinion about the utility of this methodology to improve children's pronunciation skills and to determine advantages and disadvantages on pronunciation using CLIL methodology. The tools used for the research are a survey and personal interviews with teachers who use this methodology. All this is focused on oral competences.
Aquesta investigació és una reflexió sobre la metodologia CLIL. Es centra en l'ús d’aquesta metodologia per millorar les habilitats de pronunciació, i, més específicament, com és percebut pels/les mestres. Els objectius d'aquesta investigació són conèixer les habilitats bàsiques de pronunciació, conèixer la metodologia CLIL, ser conscients de l'opinió del professorat sobre la utilitat d’aquesta metodologia per millorar les habilitats de pronunciació dels nens i nenes i determinar els avantatges i els desavantatges de la pronunciació mitjançant la metodologia CLIL. Les eines utilitzades per la investigació són una enquesta i entrevistes personals amb professors/es que utilitzen aquesta metodologia. Tot això està centrat en les competències orals.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Inglés
Palabras clave
Llengua segona -- Adquisició
Anglès en l'ensenyament
Pràctiques pedagògiques
Comunicació oral -- Educació primària
Páginas
25 p.
Nota
Curs 2019-2020
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats