Les actituds que afavoreixen el vincle afectiu entre mestre i infant a l'inici de P3
Author
Other authors
Publication date
2020-05Abstract
Aquest treball té la intenció d’entrar dins el món del vincle afectiu i entendre els individus, els seus comportaments i les possibles maneres de percebre el món que ens envolta a partir de les diferents relacions afectives que s’hagin experimentat durant els primers anys de vida. A partir d’aquí, s’ha fet un estudi al voltant de les actituds que ha de desenvolupar la mestra, entesa com a una de les figures de referència en l’etapa d’Educació Infantil, per crear un vincle d’aferrament segur amb els infants de l’aula durant el procés d’adaptació al curs de P3.
The intentionality of this research is to know the effective bond and understand people, their behaviour and their possibilities to understand our world and environment from all of the possible types of effective bonds during the early years of children. Taking this into account, a study has been conducted around of the capacities and strategies the teacher must develop, as a referent person to children, to create an effective and sure bond with all the students during the adaptation process in the P3 course.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Mestres -- Actituds
Adaptació escolar -- Educació infantil
Pages
76 p.
Note
Curs 2019-2020
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca