Creació de l'hàbit lector. Influència de l'escola, la família i l'entorn sociocultural en un grup d'infants de P5
Author
Other authors
Publication date
2020-05Abstract
La creació de l’hàbit lector durant la primera infància és essencial en el desenvolupament integral dels infants. L’adquisició de bones eines per a la lectura està estretament relacionada amb l’èxit escolar. La lectura també estimula la creativitat i imaginació dels infants i forma ciutadans crítics. D’altra banda, la capacitat lectora dels infants és quelcom que preocupa a les famílies a finals del 2n cicle d’Educació Infantil. Aquesta investigació analitza les famílies, la mestra i l’entorn sociocultural d’un grup d’infants de P5 per conèixer quina funció fa cadascun dels tres agents pel que fa al desenvolupament de l’hàbit lector.
The creation of reading habits during the first childhood is essential in the global development of the children. The acquisition of good reading tools is closely related to school success. Reading also stimulates children’s creativity and imagination and it also helps developing critical citizens. On the other hand, children’s reading capacity is an issue which concerns families at the end of the 2nd cycle of preschool. This investigation analyses the families, the teacher and the sociocultural environment of a group of P5 children to know which function is done by every agent in relation with the development of their reading habits.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Infants -- Llibres i lectura
Pages
79 p.
Note
Curs 2019-2020
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Except where otherwise noted, this item's license is described as https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca