Educació emocional a l'escola Maristes Sants - Les Corts
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2020-05Resum
Les competències d’intel·ligència cognitiva han d'anar de la mà de
competències d’intel·ligència emocional, que són fonamentals per donar
resposta als nous reptes que planteja la societat. Escoles com Maristes Sants
– Les Corts aposten per la integració al projecte educatiu d’escola d’un
projecte d’educació́ emocional anomenat Connecta’t. Després d’aprofundir en
el marc conceptual i teòric de l’educació emocional, aquest treball ofereix una
visió sobre com es porta a la pràctica en una aula del Segon Cicle d’Educació
Infantil.
Cognitive intelligence skills need to go hand in hand with emotional
intelligence skills, which are fundamental to confront the new challenges
raised by society. Schools such as Maristes Sants – Les Corts, in Barcelona,
commit to integrating into their educational project an emotional education
project (Connecta’t, in Catalan, Connect in English). After getting into
emotional education conceptual and theoretical frameworks, this paper
presents an overview about the experience of putting it into practice in a Preschool
Education, second cycle (aged three to five) classroom.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Educació emocional -- Educació infantil
Pàgines
79 p.
Nota
Curs 2019-2020
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca