The design and use of multilevel teaching activities in a mixed-ability class in Year 4 in a Birmingham Primary School
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2020-05Resum
In the schools of the United Kingdom there is a long tradition of applying
homogeneous ability grouping, and to match the different ability levels of children, multilevel
activities are delivered. This, however, has changed over the years, and there may be new
changes coming soon. This article explores the reasons why multilevel activities have been used
in the classrooms and how they have been planned by the teachers. In order to achieve this, the
characteristics of different types of ability grouping and the influence of the context are analysed.
This information is complemented with classroom observations and interviews with Year 4
teachers and the deputy head teacher of Ladypool School, in Birmingham.
A les escoles del Regne Unit hi ha una llarga tradició en l’ús d’agrupaments per habilitat
homogenis, i per tal de respondre als diferents nivells d’habilitat dels infants, es lliuren activitats
multinivell. Això, però, ha canviat al llarg dels anys, i possiblement també hi hagi canvis aviat.
Aquest article estudia les raons per les quals s’utilitzen activitats multinivell a les aules i com les
i els mestres planifiquen aquestes activitats. Per tal d’aconseguir-ho, s’han analitzat les
característiques de diferents tipus d’agrupaments per habilitats així com la influència que pot
tenir el context. Tota aquesta informació és complementada amb observacions a l’aula i
entrevistes a les mestres de 4t curs i la subdirectora de l’escola Ladypool, a Birmingham.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Educació inclusiva
Rendiment escolar
Pàgines
29 p.
Nota
Curs 2019-2020
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca