Un place branding pel Delta de l'Ebre
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2020-05Resum
En el següent projecte es proposa una nova marca territorial, en concret pel Delta de l’Ebre. El Delta de l’Ebre és una zona que forma
part del territori de les Terres de l’Ebre, territori que comprèn les quatre comarques del Montsià, el Baix Ebre, la Ribera d’Ebre i la Terra
Alta. Les Terres de l’Ebre són la marca paraigües d’aquestes quatre comarques que, independentment, cada una té la seva estratègia de
marca i comunicació.
Un dels propòsits fonamentals i key insight d’aquest projecte és demostrar una veritat revelada: el Delta de l’Ebre és i ha estat una zona
històricament abandonada on la problemàtica del temporal Gloria ha estat el punt detonant per generar consciència de la seva regressió,
debilitat i feblesa. S’ha portat a terme una anàlisi intern i un seguit d’entrevistes als ciutadans del Delta de l’Ebre i els consells comarcals de
les Terres de l’Ebre. S’ha arribat a la conclusió que el Delta ha estat la zona més afectada d’aquest territori. Vista la situació, s’ha contemplat
l’oportunitat de crear una proposta de marca territorial d’aquesta zona en particular.
El treball consisteix a transmetre una proposta de valor de la zona amb l’objectiu principal d’incrementar la notorietat i donar visibilitat al
problema actual existent. Es proposa una estratègia pròpia de place branding vinculada a un pla de comunicació com a concreció del
desplegament de la marca. Per finalitzar, es realitzen una sèrie d’accions de comunicació per crear i generar uns estímuls amb els públics
objectius.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Pàgines
124 p.
Nota
Curs 2019-2020
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca