Tuveca: menja fàcil, menja sa, menja vegà
Other authors
Publication date
2020Abstract
Els darrers anys estem vivint una revolució social on ens trobem amb una societat que cada cop és més conscient de la rellevància de la seva alimentació i l’impacte que té sobre la salut. S’estan despertant interessos i incògnites en els consumidors com la qualitat dels aliments que compren, la procedència d’aquests i les repercussions que tenen les seves decisions de compra tant a nivell econòmic, de salut, de benestar animal i ecològic.
Si sumem aquests factors a que s’està donant visibilitat a la tortura que pateixen milions d’animals, que destinen les seves curtes vides a ser engreixats i sacrificats en condicions indignes per la actual demanda de productes càrnics, i l’impacte mediambiental que té aquest model de producció, trobem arguments suficients per justificar el què ens indiquen les estadístiques, i es que en els darrers 9 anys la població a Espanya que no consumeix carn ni peix ha augmentat gairebé en un 650% i aquesta tendència segueix en augment.
Per altra banda, podem observar que les persones cada vegada volen dedicar menys temps a cuinar per raons diverses, tot i voler mantenir un patró alimentari adequat. Això ha donat peu a que en els darrers anys hagi anat incrementant el nombre d’empreses de tuppers a domicili. No obstant, aquestes empreses manquen en oferir una línia veggie adequada per aquest sector potencial.
És aquí on neix Tuveca, l’empresa de tuppers 100% vegetals a Figueres i a domicili on, a més, tots els tuppers contenen un mínim de 25g de proteïna per ajudar a cobrir els requeriments diaris d’aquest nutrient que preocupa a la població vegetariana.
Necessitem una inversió inicial de 72.656,89€, no obstant, amb una facturació de 214.500€ i uns beneficis de 22.627,85€ el primer any gràcies als 36.000 tuppers que vendrem, podrem cobrir despeses i amortitzar aquesta inversió al començament del tercer any.
Com observem a les estadístiques esmentades, la nostra idea de negoci s’ajusta perfectament al moment i el públic objectiu gaudint així d’un entorn molt favorable pel desenvolupament d’aquest projecte emprenedor.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Veganisme
Restaurants -- Direcció i administració
Construcció de marca (Màrqueting)
Pages
123 p.
Note
Curs 2019-2020
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats