La resposta educativa dins l'aula ordinària davant les dificultats en l’aprenentatge de la lectoescriptura en alumnes d'ESO
Author
Other authors
Publication date
2020-05Abstract
La següent recerca psicoeducativa té com a objectiu identificar, comprendre i analitzar les diferents accions educatives que es desenvolupen per donar resposta a les dificultats en l’aprenentatge de la lectoescriptura durant el procés d’ensenyament i aprenentatge en alumnes de 1r d’ESO. La recerca s’ha desenvolupat mitjançant l’estudi de cas interpretatiu que ha permès analitzar el procés d’ensenyament i aprenentatge de forma coherent als principis educatius de la perspectiva sòcio-constructivista que comprenen aquest treball. Pel que fa als resultats i conclusions de la recerca permeten posar de manifest la influència dels factors intrapsicològics i les propostes educatives desenvolupades en la construcció de coneixement dels alumnes.
The following psychoeducational research aims to identify, understand and analyze the different educational actions that are developed to respond to the difficulties in learning to read and to write during the teaching and learning process in students of the first year of the secondary school. The research has been developed through the study of the interpretive case, that has allowed to analyze the teaching and learning process in a way that is coherent with the educational principles of the socio-constructivist perspective that comprise this work. Regarding the results and conclusions of the research, they permit to highlight the influence of intrapsychological factors and the educational proposals developed in the construction of students' knowledge.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Pràctiques pedagògiques -- Educació secundària
Lectura -- Psicologia
Escriptura -- Aspectes psicològics
Lectura, Dificultats en la
Pages
57 p.
Note
Curs 2019-2020
This item appears in the following Collection(s)
- Grau en Psicologia [196]
Rights
Tots els drets reservats