How is storytelling used and how influences the learning of English in early childhood education?
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2021-05Resum
The main objective of this research is to study if storytelling is a useful tool for learning
English in early childhood education. To obtain the results about this question, a
theoretical research is carried out. This is followed by a practical part, which consists of
the creation of a didactic sequence, an observation grid to see if the objectives of the
sequence are achieved and an analysis of different digital storytelling platforms. After
the implementation, the results are extracted and contrasted with the theory to draw
conclusions about whether storytelling is a methodology that really helps in the learning
of English in early childhood education.
L’objectiu principal d’aquesta recerca és estudiar si l’storytelling és una eina útil per
aprendre anglès a l’etapa d’educació infantil. Per obtenir els resultats d’aquesta
pregunta, es porta a terme una investigació teòrica. A continuació, hi ha una part
pràctica. Aquesta consisteix en la creació d’una seqüència didàctica, una graella
d’observació per veure si s’assoleixen els objectius de la seqüència i unes anàlisis de
diferents plataformes de digital storytelling. Després de posar-ho en pràctica, s’extreuen
alguns resultats que estan contrastats amb la teoria per treure conclusions sobre si
l’storytelling és una metodologia que realment ajuda en l’aprenentatge de l’anglès a
l’educació infantil.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Anglès
Paraules clau
Narració de contes -- Educació infantil
Anglès -- Ensenyament
Pàgines
68 p.
Nota
Curs 2020-2021
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Tots els drets reservats