El suport intensiu per a l'escolarització inclusiva en una escola del Vallès Oriental
Autor/a
Otros/as autores/as
Fecha de publicación
2021-05Resumen
L’escola ha de ser un reflex de la societat constantment canviant en la que vivim. Per aquest motiu, els centres educatius han de promoure la igualtat d’oportunitats entre l’alumnat i reduir les barreres d’aprenentatge i participació amb les que l’alumnat amb necessitats educatives especials sovint es troba. El Suport Intensiu per a l’Escolarització Inclusiva és un recurs que permet incloure a tot l’alumnat dins de l’escola ordinària, per transformar l’educació i per avançar cap a un horitzó, on el respecte, la convivència i la tolerància siguin els eixos vertebradors que la defineixin.
En aquest Treball de Fi de Grau es pretén analitzar l’experiència d’una escola amb SIEI de la comarca del Vallès Oriental, per tal de conèixer si és realment un suport que promou la inclusió de tot l’alumnat que hi forma part.
The school must be a reflection of the constantly changing society in which we live. For this reason, schools must promote equal opportunities among students and reduce the barriers to learning and participation that students with special educational needs often face. Intensive Support for Inclusive Schooling is a resource that allows all students to be included in the ordinary school, to transform education and to move towards an horizon, where respect, coexistence and tolerance are the backbones that define it.
This Final Degree Project aims to analyze the experience of a school with SIEI in the region of Vallès Oriental, in order to know if it is really a support that promotes the inclusion of all students who are part of it.
Tipo de documento
Proyecto / Trabajo fin de carrera o de grado
Lengua
Catalán
Palabras clave
Educació inclusiva -- Educació primària
Páginas
162 p.
Nota
Curs 2020-2021
Este ítem aparece en la(s) siguiente(s) colección(ones)
Derechos
Tots els drets reservats