La influència de les TIC en l’Educació Infantil en temps de COVID-19: estudi de cas a l’Escola Bisbat d’Ègara.
Visualitza/Obre
Autor/a
Altres autors/es
Data de publicació
2021-05-10Resum
En el present treball s’observa com ha influït i evolucionat la tecnologia digital a l’escola arran
de la COVID-19. És evident que la pandèmia ha impactat en totes les esferes de la societat,
així com també en l’escolarització dels infants. La investigació es focalitza en contemplar com
s’apliquen les TIC a l’Educació Infantil en el context esmentat. Per assolir els objectius de la
investigació, en primer lloc es presenta el marc teòric amb informació sobre el funcionament
de les TIC a l’Educació Infantil i què diuen els autors sobre la pandèmia en aquest sector. En
segon lloc, la metodologia consta d’un estudi de cas a l’escola Bisbat d’Ègara on s’ha obtingut
informació de les mestres, de l’observació i de la documentació del centre. En tercer lloc, els
resultats mostren l’anàlisi de la informació entre la metodologia i el què diu la xarxa. Per últim,
es mostren les conclusions amb informació rellevant de la investigació sobre els objectius
prèviament establerts.
This paper looks at how digital technology has influenced and evolved in schools because of
COVID-19. The pandemic has impacted all spheres of society, as well as the schooling of
children. The research focuses on how ICTs are applied to Early Childhood Education in this
context. To achieve the objectives of the research, first, the theoretical framework is presented
with information on the functioning of ICT in Early Childhood Education and what the authors
say about the pandemic in this sector. Secondly, the methodology consists of a case study at
the Bisbat d’Ègara school where information was obtained from the teachers, the observation
and the documentation of the centre. Third, the results show the analysis of the information
between the methodology and what the network says. Finally, the conclusions are shown with
relevant information from the research on the previously established objectives.
Tipus de document
Projecte/Treball fi de carrera o de grau
Llengua
Català
Paraules clau
Pandèmia de COVID-19, 2020-
Ensenyament a distància -- Educació infantil
Pàgines
60 p.
Nota
Curs 2020-2021
Aquest element apareix en la col·lecció o col·leccions següent(s)
Drets
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
Excepte que s'indiqui una altra cosa, la llicència de l'ítem es descriu com https://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/deed.ca