El joc simbòlic com a eina educativa amb infants de 3-6 anys
Author
Other authors
Publication date
2021-05-14Abstract
L’objectiu principal d’aquest treball és estudiar el joc simbòlic com a eina educativa amb
infants de 3 a 6 anys. Per tal de conèixer les semblances i les diferències entre ambdues
edats, es durà a terme una anàlisi en tres espais de joc diferents –llar, oficis i teatre-.
L’anàlisi s’ha realitzat mitjançant diferents metodologies, en aquest cas s’ha emprat
l’entrevista a professionals, l’anàlisi de documents de l’escola, l’observació a infants i el
diari de camp. Després d’aquesta recerca, s’ha arribat a la conclusió que hi ha més
diferències que semblances entre ambdues etapes.
The main objective of this work is to study symbolic play as an educational tool with
children from 3 to 6 years old. In order to know the similarities and differences between
both ages, an analysis will be carried out in three different play spaces -home, trades
and theatre-. The analysis has been carried out by means of different methodologies, in
this case the interview to professionals, analysis of school documents, observation of
children and the field diary were used. After this research, it has been concluded that
there are more differences than similarities between both stages.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Jocs educatius
Pràctiques pedagògiques -- Educació infantil
Pages
109 p.
Note
Curs 2020-2021
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats