Històries de vida de tres docents en situació de pandèmia: com ho han viscut, estan vivint i com els ha afectat la situació provocada per la Covid-19
Author
Other authors
Publication date
2021-05-13Abstract
Aquest treball té la intenció de conèixer l'impacte que ha tingut la pandèmia provocada per la Covid-19 dins del nostre sistema educatiu i més concretament a partir de com l'han viscut, l'estan vivint i com els ha afectat a tres docents d'Educació Infantil. A partir d'aquí s'ha fet un estudi utilitzant una metodologia qualitativa a través d'evidències biogràfic-narratives, amb l'objectiu d'analitzar a través de tres històries de vida les repercussions que ha tingut la pandèmia, abordant els diferents temes que han afectat dins la comunitat educativa. A partir d'aquestes dades, queda reflectit com ha afectat psicològicament i emocionalment, així com s'ha vist afectat l'aprenentatge dels infants.
The aim of this study is to find out the impact that the pandemic caused by Covid-19 has had on our education system and, more specifically, how three early childhood education teachers have experienced it, are experiencing it and how it has affected them. From this point, a study has been carried out using a qualitative methodology through biographical-narrative evidence, with the aim of analysing the repercussions of the pandemic through three life stories, addressing the different issues that have affected the educational community. From these data, the study shows how this pandemic situation has affected children psychologically and emotionally as well as how the children's learning has been affected.
Document Type
Project / Final year job or degree
Language
Catalan
Keywords
Pandèmia de COVID-19, 2020-
Mestres d'educació infantil
Mestres -- Actituds
Pages
83 p.
Note
Curs 2020-2021
This item appears in the following Collection(s)
Rights
Tots els drets reservats